עוד על שרוולים לפינוי פסולת

השאירו פניה לייעוץ , קבלת הצעת מחיר , מידע ופרטים נוספים

    תוכן העניינים

    איך מפנים פסולת בנייה מהקומות הגבוהות של בניינים? למי מתאים להשתמש בשרוולים לפינוי פסולת? מדוע שרוולים לפינוי פסולת הם פתרון אידיאלי?

    עתודות שטח הבנייה בעיר תל אביב גמורות. קשה מאוד למצוא מ"ר שניתן לבנות עליו בניין במרכז תל אביב והקבלנים פוזלים לכיוון התחנה המרכזית הישנה ושכונות בדרום. כמה שיותר קרוב למרכז יותר טוב.

    מכיוון שאין עתודות בנייה אבל יש המון בניינים ישנים שדורשים שיפוץ מאסיבי, הרבה מאוד דיירי בניינים מוכנים לבצע תוכנית תמ"א 38 בבניין שלהם. מי שרוכש את הגג כדי לבנות עליו מבצע אגב כך שיפוץ מאסיבי בבניין, הרבה פעמים גם התקנת מעלית אבל הבניין כמובן עומד על תלו, רק שמבוצעות עבודות בנייה בתחומו ומשום כך יש שימוש נרחב בשרוולים לפינוי פסולת.

    בונים על הגג? שרוולים לפינוי פסולת הם הפתרון המושלם עבורכם

    בתוכניות תמ"א 38 משתמשים בהמון שרוולים לפינוי פסולת כיוון שמדובר בבנייה על גג, ואת כל עודפי הפסולת מזרימים דרך שרוולים לפינוי פסולת ישר למכולה שהוצבה למטה ממש בקצה השרוול לפינוי פסולת מן הגג.

    שרוולים לפינוי פסולת הם המצאה אדירה. אם עד לפני כמה שנים, העסיק כל קבלן צוות של עובדים רק כדי לפנות את הפסולת, כאן מדובר בשינוי משמעותי. צוות המשפצים מזרים לתוך השרוול את כל הפסולת, בלי לסחוב, בלי להתאמץ, בלי לרדת למטה במדרגות ובלי ללכלך את המעלית, מה שהופך את הפתרון היעיל גם למאוד משתלם כלכלית, היות ובעזרת שרוולים לפינוי פסולת ניתן לבצע את פינוי הפסולת תוך חיסכון בכוח אדם כמו גם בזמן עבודה.

    שרוולים לפינוי פסולת הנם כביכול אלמנט פשוט מבחינה טכנית, אבל הרעיון הגלום בייצורם ויתרונותיהם השונים עוזרים לקצר זמן עבודה, להפחית עומס, ולשמור על בטיחות מרבית.

    לא משאירים פסולת בניין לא מפונה

    רק בשנים האחרונות אנו ערים לנושא של שמירה על איכות הסביבה. בארץ יש המון ארגונים ירוקים ובין השאר הם אלה שמתערבים כדי להגיע למצב שפסולת בניין לא תושלך כפי שהיא מושלכת היום ברשות הרבים ושמי שרוצה לפנות פסולת בניין ישלם כחוק על הפינוי שלה ויעביר אותה או למטמנות או למפעלי מחזור. לכן הצורך בשרוולים לפינוי פסולת הפך למאוד הכרחי ורבים הקבלנים אשר משתמשים בשירות של השכרת שרוולים על בסיס קבוע ועקבי.

    שרוולים לינוי פסולת שוכרים מחברה מקצועית!

    שרוולים לפינוי פסולת מאפשרים היום לכל קבלן להזרים את הפסולת בצורה יעילה וחכמה תוך הדגשת המודעות לנושא של איכות הסביבה. מלבד איכות הסביבה גם נושא הביטחון מועלה על נס היות ופסולת בניין יכולה לגרום לנזקים שונים בדרכה למטה, החל מרכוש וכלה בחיים. לכן אם אתם זקוקים לשירותים של פינוי פסולת, כדאי שתזמינו שרוולים לפינוי פסולת שיחסכו לכם בזמן עבודה יקר, בכוח אדם ובעיקר במאמצים.

    חברת הוד שרוולים הינה יבואנית ויצרנית של שרוולי פסולת בגדלים ובקוטרים שונים בזמינות מרבית. צרו אתנו קשר עוד היום, בררו פרטים על השירות והזמינו שרוולים איכותיים בסטנדרטים גבוהים.

    Scroll to Top