פינוי פסולת בניין

השאירו פניה לייעוץ , קבלת הצעת מחיר , מידע ופרטים נוספים

    אתם בשלבי סיום של שיפוץ המבנה? רוצים לחסוך מעצמכם קנס על כל הפסולת שמסתובבת בחוץ בשל השיפוץ המסיבי? אתם מוזמנים כבר עכשיו ליצור קשר עם חברה שמסייעת בפינוי פסולת מבניין ומפנה אותו באתר הטמנה מיועד ומורשה. חברה שעוסקת בפינוי פסולת תספק לכם את השירות הקריטי של פינוי כל סוג של אשפה שמגיעה כתוצאה מבנייה או שיפוץ מבנה. השירות מתנהל תחת השגחה קפדנית על כל הכללים וההנחיות של הרשויות המקומיות והמשרד להגנת הסביבה, כך שאתם יכולים להיות שקטים לגמרי. בנוסף, לא משנה מה היה היקף הפרויקט שאותו סיימתם לשפץ – החברה תדע לפנות את הפסולת בצורה תקינה ומקצועית.

    תוכן העניינים

    פינוי פסולת בסיוע של חברה מקצועית

    לפני הכל מומלץ להבין שהחוק בארץ אוסר על פינוי לא מקצועי ומוסדר של פסולת מחוץ לבניין. זה לא משנה מה גדול השיפוץ – החובה היא לפנות את הפסולת בצורה מסודרת – אחרת תצפו לקנס כבד של כמה אלפי שקלים. בנוסף, מוטב לפנות את הפסולת באמצעות חברה כדי להבטיח שכל הפסולת תגיע למקומה הראוי. בשלב הראשוני, ניתן יהיה לפנות את הפסולת ישירות מהדירה לעבר חוץ המכולה. לאחר מכן, ניתן לבצע את הפינוי של המכולה לבד. בנוסף, הצעת המחיר הכדאית ביותר תכלול פירוק, פינוי ואת העלות של עמדת המכולה וגם את שירותי הפינוי, בנוסף הדרך היעילה ביותר לפנות את הפסולת ישירות למכולה היא בעזרת שרוול לפינוי פסולת.

    חשוב לבחור בחברה מנוסה

    ניסיון רב בתחום יעיד בפני כל לקוח את מגוון הפתרונות הקיימים והרלוונטיים במקרה של פינוי הפסולת. יש לזכור שפסולת בבניין נמצאת בתחום אחריותכם במידה ואתם עוסקים בבנייה או בשיפוץ דירה או בכל פרויקט אחר של סלילה. בפן הטכני, ההבדל הוא בין פסולת של בית שהיא אורגנית לבין פסולת יבשה שמקורה מהבניין וכוללת בתוכה סוגי אבנים, בטון, עפר וכולי. אז גם אם כבר בחרתם לפנות בגפכם את הפסולת מתוך הדירה עצמה, חשוב שיהיה מעורב בכל התהליך גם איש מקצוע שייקח את הפסולת מהמכולה ישירות לאתרי הטמנה חוקיים.

    חברת הוד שרוולים מנוסה שנים רבות בתחום תוך אמינות מירבית, מחירים נוחים, והקפדה על איכות עד לפרטים הקטנים ביותר.

    מה המחיר פינוי פסולת בניין?

    לשאלה פינוי פסולת בניין מחיר, התשובה תלויה במספר של משתנים. לרוב כדאי להתקשר ולעשות השוואת מחירים ולקבל הצעה שנשמעת לכם מהקבלן שעוסק בפינוי שגם יסייע בקבלת החלטה נבונה מושכלת שתתאים לכל צורך שלכם. כמו כן, לעלות הפינוי והאבזור יש לקחת בחשבון עוד עלויות כמו אגרות פינוי פסולת והטמנת פסולת בהתאם לכללים ולהנחיות בחוק. להלן חלק מהמחירים הנהוגים בענף: 

    השכרה של מכולה בגודל 8 קוב תעלה בממוצע 1000 ₪ לשבוע כולל הובלה ופינוי.

    מכולה בגודל  10 קוב מחירה יעלה בממוצע 1200 ₪.

    מכולה בגודל של 14 קוב מחירה יעלה בממוצע 1400 ₪.

    השכרת מכולה בגודל של 24 קוב מחירה יעלה בממוצע 2600 ₪ .

    מחירי פינוי פסולת בניין ושיפוץ לפי קוב יכלול גם עלות ההטמנה יעלה בממוצע 200 ₪ לפי הכמות וסוג הפסולת, מורכבות הפינוי ומרחק הנסיעה שיידרש.

    לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו 054-7463668

    Scroll to Top