קניית שרוולים לפינוי פסולת

השאירו פניה לייעוץ , קבלת הצעת מחיר , מידע ופרטים נוספים

    שרוולים לפינוי פסולת בניין – איך נבדוק כי אנו קונים מוצר בטיחותי ואיכותי שיתרום לזירוז העבודה במהלך פרויקט הבניה או השיפוצים – ולא יעכב את העבודה או יוביל, חס וחלילה, לתאונת עבודה ופגיעות גוף? על אילו תקני בטיחות יש להקפיד בעת קניית שרוולים לפינוי פסולת?קניית שרוולים לפינוי פסולת זהו צעד הכרחי לשיפוצניקים וקבלנים שמחפשים לייעל את תהליך העבודה.

    יחד עם זאת, בעת קניית שרוולים לפינוי פסולת, בטיחות היא אחד המדדים החשובים לבחירת השרוול המתאים, היות ומדובר בפינוי מסיבי שעלול לסכן את חייהם של הפועלים, עוברי האורח, אנשי המקצוע ואנשי הצוות במקרה החמור, ובמקרה הרע במיעוטו פינוי מסיבי מסוג זה עלול לפגוע ברכוש של בעלי הבית, כמו גם ברכושם של השכנים. לכן, איך תוודאו כי אכן מדובר במוצר בטיחותי?

    הבטיחות קודמת לכל

    בעת קניית שרוולים לפינוי פסולת עליכם לרגע לשים את חישוב העלויות בצד, ולפעול ממניעי בטיחות. בין הנושאים אותם עליכם לבדוק את הפרטים הבאים:

    1. השרוול מיוצר מחומר איכותי שלא יאכזב אתכם בזמן אמת – על השרוול להיות יציב ועמיד ויחד עם זאת להיות גמיש דיו על מנת להעביר את הפסולת אל הפח באופן יעיל ובטיחותי. לכן, חשוב כי השרוול יהיה עשוי מהחומרים האיכותיים ביותר. אחד החומרים האיכותיים שקיימים בשוק הוא פוליטילן HDPE. חומר זה הוא הרמה הגבוהה ביותר של חומר הפוליטילן, מה שהופך את השרוולים לחזקים ואת הישרדותם לארוכה. כמו כן, החומר האיכותי הוא שהופך את השרוולים לכל כך איכותיים ועמידים בפני פגעי מזג האוויר האופייניים לאקלים הארץ ישראלי.

    2. השרוול עומד בתקנים מחמירים הנוגעים בבטיחות – בעת קניית שרוולים לפינוי פסולת עליכם לוודא כי השרוול עומד בכל תקני הבטיחות המחמירים, אשר נועדו להגן עליכם ועל העובדים שלכם מפני תאונות שמקורן בציוד שאינו עומד בתקן.

    3. המידות נכונות עבור הפרויקט ועונות על הצרכים שלכם – גודלם הרחב של השרוולים מאפשר מעבר חופשי של פסולת מה שמונע סתימות ועיכובים שמקורם בגודל מפתח לא נכון או בתכנון לקוי של
    גודל הפסולת שאתם מתכוונים להיפטר ממנה במהלך הפרויקט.

    קניית שרוולים לפינוי פסולת – הפתרון האפקטיבי ביותר

    שרוולים לפינוי פסולת מהווים פתרון נוח עבור קבלני שיפוץ שונים. בעזרת השרוולים ניתן לפנות את הפסולת בצורה יעילה ונוחה ולזרז את הליך הבנייה או השיפוץ באופן משמעותי. יחד עם זאת, חשוב כי קניית שרוולים לפינוי פסולת תתבצע מחברה אמינה ובעלת ידע וניסיון בתחום, על מנת שתוכל להמליץ לכם על הציוד שמתאים עבורכם בצורה הטובה ביותר וכן לספק אותו במהירות המרבית.

    בהוד שרוולים אנו שמים אתכם במקום הראשון ורוצים לספק לכם מוצרים מצוינים במחירים מוזלים. כל השרוולים שלנו עומדים בתקנים האירופאים ומיוצרים בגודל רחב, שמאפשר זרימת פסולת חופשית. מעוניינים בפרטים אודות קניית שרוולים לפינוי פסולת? צרו אתנו קשר ונשמח לספק לכם הצעת מחיר.

    Scroll to Top