עוד על פינוי פסולת בניין

השאירו פניה לייעוץ , קבלת הצעת מחיר , מידע ופרטים נוספים

    כמה טון פסולת בניין מיוצרים מדי שנה? ולמה זה הפך למכת מדינה? מהי הדרך הטובה לפינוי פסולת בניין? כל השאלות והתשובות במאמר הבא.

    מדי שנה מיוצרים במדינת ישראל כ-4 טון פסולת בניין ורק 75% מהם ממוחזרים מה שאומר, שחלק מהפסולת מגיע לשטחים פתוחים, טבע ירוק ומהווה מפגע סביבתי רציני.

    משום כך בחר המשרד להגנת הסביבה להתמודד עם נושא פסולת בניין בשתי דרכים: הגברת הענישה נגד עברייני פסולת בניין כך שאם נתפסת בעודך משליך פסולת בניין רכבך יעוקל לצמיתות! והדרך השנייה היא לעודד מחזור בתמרוץ כלכלי. בצורה זו תהפוך הפסולת לאגרגט שווה כסף אשר אמור לשמש בפרויקטים של תשתית. יתרה מכך, כיום השלכת פסולת בניין הנה תהליך פשוט, במיוחד כאשר אפשר להזמין לאתר את שירותיה של חברה המתמחה בפינוי פסולת בניין כמו הוד שרוולים.

    המשרד לאיכות הסביבה קבע ואכף – פינוי פסולת בניין היא הכרחית לשמירה על איכות החיים

    המשרד להגנת הסביבה משקיע 60 מיליון שקלים בתמיכות ברשויות מקומיות אשר יקימו או ישדרגו מתקנים לטיפול בפסולת בנייה וזאת לאור הנתונים הקשים של כמויות פסולת הבניין:7 מיליון טון פסולת יבשה, 4 מיליון טון פסולת בנייה ו-3 מיליון טון עודפי עפר.

    כ-2.5 מיליון טון מפונים בצורה מסודרת ו-1.5 מושלכים או נזרקים אל הטבע ולאתרים פתוחים. מפגע סביבתי ואף תברואתי כמו: זיהום מי תהום, התרבות מזיקים, זיהום אויר ופגיעה בשטחים ירוקים.

    החומרים המזיקים בפסולת בניין המחייבים פינוי פסולת בניין הם: דבקים, אסבסט, פריאונים והלונים, עץ שעבר חיטוי לטיפול נגד מזיקים, צבעים, חומרי אטימה, תוספים לבלוקים ואריזות המכילות שאריות של חומרים מסוכנים. מכאן שפינוי פסולת בניין הוא לא רק עניין של שמירת הסביבה, אלא שיש לכך גם היבטים מזיקים המסוכנים לבריאות האדם.

    1,500 ₪ קנס על השלכת פסולת בניין ברשות הרבים!

    יצרני פסולת הבניין הם קבלנים העוסקים בפרויקטים נדל"נים, קבלני תשתיות כמו כבישים, עבודות עפר, ביוב, תקשורת וכדומה, המחייבות היתר בנייה מהרשויות המקומיות. אל יצרני פסולת הבניין האלה מצטרפים קבלני שיפוץ של דירות ועסקים, רצפים, ועוד.

    52,000 ₪ זהו הקנס שהוטל על קבלנים מירושלים בגין פינוי פסולת בניין והשלכתה בשטח פתוח מעבודות תשתית שעשו. הפסולת הושלכה ליד ארמון הנציב בשטח פתוח ולא עזר לקבלנים שטענו כי הפסולת הושלכה כדי להחזירה למקום בו נחפרה, טענה מגוחכת לכל הדעות שעלתה להם בקנס האמור.

    אם למשל משפצים לכם את הבית ואתם מורידים למטה שקיות עם שברי אבנים, הקנס שיוטל עליכם הוא 1,500 ₪ ואם הייתם תאגיד הייתם משלמים אף 8,000 ₪ לכן עם המשרד לרשות הסביבה לא משחקים ובעת שיפוץ הבית או עבודות בנייה, כדאי לדאוג לשירותי פינוי פסולת בניין של חברה מקצועית.

    חוק שמירת הניקיון עם תוספות הוראות פינוי פסולת בניין קובע כי פינוי פסולת בניין תיעשה בצורה מסודרת והיא אמורה להגיע לאתר הטמנה של פסולת בניין או למפעל מחזור. אנו בהוד שרוולים מייצרים ומייבאים התקנים לפינוי פסולת בניין – ונדאג לוודא שהפסולת שלכם תגיע בדיוק למקום בו היא אמורה להיות, במהירות וביעילות.

    להזמנת שירותי פינוי פסולת בניין צרו אתנו קשר עוד היום וקבלו הצעת מחיר!

    Scroll to Top