שרוולים לפינוי פסולת בניין

השאירו פניה לייעוץ , קבלת הצעת מחיר , מידע ופרטים נוספים

    שרוולים לפינוי פסולת בניין – מה כדאי, לקנות או לשכור? איפה קונים שרוולים לפסולת בניין?

    ומהם היתרונות בקניית שרוולים?

    תהליך שיפוץ ובנייה זהו תהליך שעולה זמן ובכסף, ולכן לא פעם, קיים ניסיון לחסוך ולהוזיל את עלויות התהליך, הן מצידה של חברת הבנייה והן מצדם של הלקוחות השונים. אולם חברת בנייה ושיפוצים מקצועית, זו חברה שאינה בוחלת באמצעים ומבינה כי השקעה יכולה להוביל לחיסכון בעתיד. ועתה משזה נאמר, רגע לפני שאתם מחליטים לחסוך על מוצרים חיוניים לתהליך שיפוץ ובנייה, כמו שרוולים לפינוי פסולת למשל, כדאי כי תבחנו לעומק, האם באמת זהו הצעד העדיף.

    אז נכון שעל פניו השכרת שרוולים לפינוי פסולת בניין נראית כפתרון החסכוני, אולם אם לוקחים בחשבון כי מדובר בחברה פעילה, שכירת שרוולים תתבצע כמעט בכל עבודת שיפוץ ובנייה ולכן, במסתכם, אינה כלל חסכונית. לעיתים מוטב לבצע השקעה חד פעמית ומשתלמת ולחסוך זמן יקר על חיפוש חברות שמשכירות אביזרים כמו שרוולים, מה גם שלא פעם אינכם יודעים מהו טיב המוצרים ואיכותם ואין לכם שליטה על גורמי בטיחות שונים.

    מי מזמין שרוול לפינוי פסולת?

    המראה של שרוול לפינוי פסולת משתלשל מחלונות גבוהים מאופיין עם השנים האחרונות, אחרי שבמשך שנים עובדים של חברת שיפוצים פשוט עלו וירדו במדרגות עם כמויות אדירות של פסולת, מה שעלה יותר לבעל הבית הן בכסף והן בזמן יקר. מלבד העלויות הנלוות, פינוי פסולת ללא שרוול לפינוי פסולת גם נחשבת לפגיעה באיכות הסביבה.

    מנתוני המשרד להגנת הסביבה למעלה משלוש וחצי מיליון טון של פסולת בניין מושלכת כל שנה. לכן אין זה מפתיע כי השימוש בשרוול לפינוי פסולת החל לצבור תאוצה ורבים הקבלנים ואף האנשים הפרטיים אשר מזמינים את השירות.

    על כל מ”ר בנייה – 100 ק”ג של פסולת בניין ואיך מפנים?

    בנייה יש כל הזמן ועל פי הנתונים – על כל מטר אחד רבוע של בנייה מיוצרים 100 ק"ג של פסולת בניין שמכילים גם דבקים, אסבסט, אמוניה, שברי אבנים, זכוכיות, מתכת, נסורת ועוד. פסולת זו כאשר היא מושלכת ברבים היא מהווה מעבר לזיהום איכות הסביבה גם מפגע בריאותי, שכן יש חומרי בנייה כמו אסבסט למשל שמשחררים חומרים מסוכנים לאוויר.

    במקרים כאלו שרוול לפינוי פסולת הפתרון האידיאלי היות ומפנה גם חומרי בנייה פחות ידידותיים לסביבה ולאדם באופן ממוקד ובכך עוזר למנוע נזקים סביבתיים.

    עם כמות פסולת כה רבה יש צורך ביותר משרוול לפינוי פסולת אחד.

    תעשיית הבניין כולה מגלגלת סכום של כ-117 מיליון שקל של הקיפי בנייה בכל חלקי הארץ. כאשר יש פרוייקטים של התחדשות עירונית כמות הפסולת גדולה במיוחד, משום שמדובר גם בהריסת מבנים כמו בפרויקטים של פינוי בינוי ולא רק בבנייה, ואלה כמובן מייצרים עוד פסולת. לכן במקרים כאלו יש צורך בחברה לפינוי פסולת לה יש מלאי זמין של שרוולים, כמו חברת הוד שרוולים. בחברת הוד שרוולים אנו משמשים גם כיצרנית וגם כיבואנית של שרוולים לפינוי פסולת, ולכן אם שרוול פסולת הוא מה שאתם מחפשים, במלאי זמין ללא הגבלה, אנחנו הכתובת הנכונה.

    Scroll to Top