שרוולים לפינוי פסולת במרכז

השאירו פניה לייעוץ , קבלת הצעת מחיר , מידע ופרטים נוספים

    מה היה לפני השרוולים לפינוי פסולת, ואיך הם קשורים לחוק השמירה על איכות הסביבה?

    בעשורים הראשונים לקום המדינה, כשאף אחד עוד לא שמע על שרוולים לפינוי פסולת במרכז ובסביבה, אם הייתם גרים למשל בתל אביב ורציתם לעשות שיפוץ מאסיבי בבית שלכם, היו השיפוצניקים עולים ויורדים עם פסולת הבניין הלוך וחזור ולא רק מזהמים את הסביבה, אלא גם את האוויר משום שכל האבק, הפסולת ושאריות הבנייה או ההריסה היו מתעופפים החוצה ובסוף נוחתים בערימות ליד מיכלי האשפה. היום יש חוק שמטרתו לשמור על איכות הסביבה גם במקרה של שיפוצים ואי קיומו הנה דבר עבירה אשר תגרור קנס, ולכן גם לקבלן וגם לכם לא משתלם להיות חלק מזיהום הסביבה.

    גם בטיחותי וגם שומר על הסביבה

    אם למשל משפצים דירה או בניין במרכז העיר תל אביב, שרוולים לפינוי פסולת במרכז הם לכל הדעות המצאה גאונית שמפחיתה את זיהום האוויר בעת השלכת הפסולת, מונעת הצטברות של ערימות פסולת בניין והחשוב מכל – מבטיחה כי השיפוץ יתבצע בביטחון רב.

    בעבר כאשר עוד לא היו שרוולים לפינוי פסולת במרכז, היו מקרים רבים ששיפוץ בדירה למשל גרם לתאונה כל שהיא. הרבה פעמים המשפצים השליכו מהחלון פסולת, או העמידו שברי בלוקים וברזלים חדים במרחב הציבורי ואנשים נפגעו מהם. אבן יכולה להחליק מלמעלה וליפול חלילה על ראש של מישהו, ערימות של פסולת מהוות סכנה לאנשים. יש ברזלים חדשים, המון אבנים, שברי זכוכיות ועוד.

    היום אם אתם למשל רוצים לשפץ דירה בתל אביב אתם צריכים להזמין חברה שמספקת שרוולים לפינוי פסולת במרכז, והם יחברו שרוולים אל פתח בדירה שלכם ודרכם תגלוש כל פסולת הבניין אל מכולה שתחכה לה למטה, ומשם תגיע המכולה לאתר פינוי פסולת בניין להטמנה או למפעל מחזור. מה שבטוח, זוהי הדרך הבטיחותית ביותר לפנות פסולת בניין שבעבר נחשבה כמקור לתאונות ופציעות של בני אדם או עוברי אורח תמימים.

    Scroll to Top