שרוולים לפינוי פסולת

השאירו פניה לייעוץ , קבלת הצעת מחיר , מידע ופרטים נוספים

    היכן ניתן לרכוש שרוולים לפינוי פסולת במחירים משתלמים – אך בלי להתפשר על האיכות ועל הבטיחות? על מה כדאי שתשימו דגש בעת קניית שרוולים לפינוי פסולת לפרויקט הבנייה או השיפוצים שבכוונתכם לבצע? ועם מי ניתן להתייעץ לגבי גודל השרוולים הנחוץ לי, אופן הרכבתם של שרוולים לפינוי פסולת וציוד משלים להתקנת השרוולים?בתחום הבנייה, שרוולים לפינוי פסולת הם אינם מותרות אלא תנאי הכרחי, במיוחד באזורים בהם פעולות השיפוץ והבנייה מתבצעות בגובה רב, וחייבים לחשוב על אמצעי פינוי פסולת יעילים.

    מהם הדגשים החשובים בבחירת שרוולים לפינוי פסולת?

    תוכן העניינים

    מהם הדגשים החשובים בבחירת שרוולים לפינוי פסולת?

    תהליך פינוי פסולת בניין על ידי שרוולים עלול להיות מסוכן, כאשר מתבצע בצורה שאינה בטיחותית ולכן, בחירת שרוולים לפינוי פסולת צריכה להתבצע בהתאם לקריטריונים חשובים והם:

    איכות החומרים – ישנה חשיבות מרובה לכך ששרוולים לפינוי פסולת יהיו מיוצרים על ידי טובי החומרים וזאת על מנת שיהיו גמישים במידה הרצויה וכן עמידים לפסולת מכל סוג. כמו כן, חשוב כי החומרים יגלו עמידות למזג האוויר המקומי.

    תקנים מחמירים – קודם כל הבטיחות ולכן בעת קניית שרוולים חשוב לוודא כי השרוולים עומדים בכל התקנים הנדרשים.

    גודל אידיאלי – תנאי נוסף וחשוב לא פחות בעת בחירת שרוולים לפינוי פסולת הוא גודל אידיאלי של השרוול. גודל טוב הוא גודל שמאפשר מעבר חופשי של פסולת ללא חשש לסתימות או לעיכובים מיותרים במהלך העבודה.

    מחיר – רכישת שרוולים נחשבת להשקעה ובעבודות בנייה שונות ישנה נטייה לשכור אותם, אולם לעיתים, כאשר השימוש בשרוולים לפינוי הפסולת צפוי להיות תדיר, כדאי לברר על קניית שרוולים ולהשקיע באופן חד פעמי וכך לחסוך לטווח הארוך זמן וכסף באופן משמעותי.

    הוד שרוולים – שרוולים באיכות גבוהה ובמחירים משתלמים

    קניית שרוולים לפינוי פסולת ישירות מהיצרן, ללא מתווכים שונים, תוזיל לכם את המחיר באופן משמעותי, מבלי שתצטרכו להתפשר על איכות המוצרים. בהוד שרוולים אנו עובדים עם שרוולים המיוצרים מהחומרים הטובים ביותר שעומדים בכל התקנים האירופאים המחמירים. במפעל שלנו אנו מייצרים ומייבאים את השרוולים מתוך היכרות עם הצרכים שלכם ולכן, כל השרוולים לפינוי פסולת שלנו מיוצרים מחומרים עמידים ביותר ובדיוק בגודל המתאים למעבר פסולת חופשי. כך אנו מבטיחים לכם חיסכון בזמן וכסף ועוזרים לכם למנוע עיכובים מיותרים.

    השקעה בשרוולים לפינוי פסולת זו השקעה משתלמת וחד פעמית שיכולה לחסוך לכם בזמן יקר ובבזבוז כסף מיותר בעתיד. צרו אתנו קשר עוד היום ותוכלו ליהנות ממחירים מוזלים במיוחד ביחס למתחרים.

    מדוע שרוולים לפינוי פסולת בניין הכרחיים בענף השיפוצים והבנייה? כיצד שרוולים לפינוי פסולת תורמים לייעול תהליכי פינוי פסולת בניין?

    אם בעבר ובהיעדר האמצעים המתאימים, פסולת בניין הייתה מושלכת בקרבת אזורי מגורים, כיום קיימת מודעות גדולה בתחום אם מבחינת החוק ואם מבחינת האכיפה. היות והמודעות לצורך בפינוי פסולת גדלה, כמו גם הצורך בייעול תהליכי העבודה, כיום על מנת לפנות פסולת בקלות וביעילות ניתן לשכור שרוולים לפינוי פסולת ובעזרתם לקצר תהליכים, לחסוך בכוח אדם, לשמור על בטיחותם של דיירים ועוברי אורח תמימים וכן לא פחות חשוב – לשמור על איכות הסביבה.

    1,500 טון פסולת בניין בתוך שרוולים לפינוי פסולת וישר למטמנה

    בשנת 1993 פורסם חוק איסוף ופינוי פסולת למחזור הקובע כי על המשרד להגנת הסביבה לחוקק תקנות וצווים אשר מטרתם תהיה צמצום הפסולת המיועדת להטמנה והעברתה למחזור. בנוסף, חוק שמירת הניקיון קובע כי כאשר יש מעל חצי טון פסולת בניין יש צורך ליידע את הרשויות ולשלם מס על פינוי הפסולת.

    בעקבות החקיקה והאכיפה בתחום פינוי הפסולת של שאריות בניין, כיום הן אנשים פרטיים והן קבלנים אינם מעוניינים כי אי פינוי פסולת בניין תוביל בסופו של דבר לפתיחתו של תיק פלילי, ולכן דואגים לשכור שרוולים לפינוי פסולת מחברה איכותית ואף זוכים כך לייעל תהליכים. כך למשל אם הריסה של בניין בן 4 קומות בשטח של 1000 ק"מ מייצרת כ-1,500 טון פסולת בניין, אזי שפינוי הפסולת הזו על ידי שרוולים לפינוי פסולת מייעלת ומקצרת את התהליך באופן משמעותי וזאת מכיוון שהפסולת עוברת דרך השרוול ישירות לתוך מכולה ומשם למטמנה או למחזור והכל בפשטות ובקלות וללא בזבוז זמן יקר או משאבים.

    חוק שמירת הניקיון – 1984

    עפ"י חוק שמירת הניקיון זוהי הגדרתה של פסולת בנייה: אספלט, זפת, בלוקים, בטון, מרצפות, קרמיקה, זכוכית, אסבסט, לוחות שיש, עץ מעובד, מתכות, פלדה, חומרי פלסטיק, עודפי עפר ועוד. ביניהם חומרים אשר נחשבים דליקים ורעילים.

    האינטרס הציבורי הוא לפנות את פסולת הבניין כדי שלא תהווה גם מקור לתחלואה (כפי שהתברר אחרי שנים רבות של נוכחות ליד לוחות אסבסט), ולכן שרוולים לפינוי פסולת, הינם פתרון יעיל לפינוי פסולת גם מבחינה תברואתית וגם מבחינה בטיחותית, היות והם מונעים את חשיפתם של הסובבים לחומרים לא ידידותיים וכך תורמים לביטחונם ובו זמנית עוזרים לשמור על איכות הסביבה.

    פסולת יבשה שיורדת – שרוולים לפינוי פסולת

    בישראל, מיוצרים מדי שנה 4 מיליון טון של פסולת בנייה ו-3 מיליון טון עודפי עפר. כמות פסולת הבנייה שעוברת בשרוולים לפינוי פסולת תלויה במיקום הגיאוגרפי, בפרויקט ההריסה או הבנייה, וכאשר מדובר בפרויקטים גדולים בתחום הנדל"ן הרי לעיתים מדובר בכמות פסולת עצומה שעתידה לגלוש בתוך השרוולים לפינוי פסולת. לכן אנחנו בהוד שרוולים מוכנים מבעוד מועד לכל סוג של עבודה ויכולים לספק לכם שרוולים לפינוי פסולת בכל גודל ולכל מטרה, היות ואנו גם היבואנים וגם היצרנים.

    לקבלת הצעת מחיר על שכירת שרוולים לפינוי פסולת או לבירור פרטים נוספים צרו אתנו קשר עוד היום!

    Scroll to Top