שרוולים לפינוי פסולת – כל היתרונות במוצר אחד

השאירו פניה לייעוץ , קבלת הצעת מחיר , מידע ופרטים נוספים

    אילו יתרונות מציעים שרוולים לפינוי פסולת ? לשם מה צריך אותם וכיצד משתמשים בהם?

    בין אם מדובר בשיפוץ של בניין רב קומות, פרויקט בנייה גדול כמו תמ"א 38 או בין אם בפרויקט קטן יותר, במהלך העבודה על הפרויקט או על השיפוץ עצמו מצטברת לא מעט פסולת, שאותה יש לפנות אל המקום המתאים. בעוד שעבר היה נהוג להשאיר אותה בסמוך למקום עצמו, הרי שכיום ישנן תקנות מיוחדות האוסרות לעשות כך ומצריכות את העברת הפסולת למקום המיועד לשם כך. העובר עליהן נדרש לשלם קנסות גבוהים במיוחד ולהתמודד עם רשויות החוק, התמודדות שאיננה נעימה. כתוצאה מכך, קמו פתרונות חדשים אשר מטרתם לספק מענה לצורך זה, ביניהם שרוולים לפינוי פסולת. שרוולים אלו הם פתרון נוח, יעיל ואיכותי שיכול לספק פתרון נוח ומקצועי בפרויקטים רבים, קטנים כגדולים.

    לשם מה צריך שרוולים לפינוי פסולת?

    אחת הסיבות העיקריות לכך שקבלנים בוחרים בשרוולים לפינוי פסולת הוא עניין איכות הסביבה והרצון לשמור על האזור נקי מכל פסולת. בעזרת שרוולים אלה ניתן להעביר את הפסולת ממקום גבוה אל הקרקע ומשם לפנות אותה אל אתרי פסולת מורשים. השימוש בשרוולים אלה מייעל את תהליך העבודה באופן משמעותי, מאפשר לחסוך בכוח אדם, בזמן וגם בכסף. העבודה עם השרוולים נוחה, מהירה ובטוחה מאד והיא הופכת את תהליך פינוי הפסולת בפרויקט לידידותי הרבה יותר. במהלך עבודת הבנייה והשיפוץ מצטברת כמות עצומה מאד של פסולת בנייה וגם עודפי עפר. על פי החוק במדינה, חוק שמירת הניקיון משנת 1984, נדרש לפנות את פסולת הבניין למקום המיועד לכך. כל זאת כדי למנוע מפגע תברואתי ומפגע בטיחותי ולשמור על סביבה נקייה. כדי לעמוד בתנאי החוק, משתמשים קבלנים במסגרת פרויקטים גדולים וגם קטנים בשרוולים מיוחדים לפינוי פסולת. שרוולים לפינוי פסולת אלה מגיעים במידות שונות ומשמשים לכל מטרה. אפשר דרכם לפנות פסולת מסוגים שונים, כמו חומרי פלסטיק למיניהם, זכוכית, מתכות, שאריות של קרמיקה, עודפי עפר וכל פסולת אחרת שמצטברת במהלך תהליך העבודה. שרוולים לפינוי פסולת – ליהנות מפתרון מושלם לכל עסק, לכל קבלן

    אצלנו, בהוד שרוולים, תמצאו שרוולים לפינוי פסולת, המיוצרים באיטליה ומוצעים לכם במחירים משתלמים במיוחד. הוד שרוולים הוקמה בשנת 2000 ועובדת עם לקוחות בסדרי גודל שונים. אנו מעמידים לרשותכם צוות מקצועי מאד שישמח לספק לכם מידע על המוצרים שלנו וגם על שירותי ההשכרה שלנו. דרכנו תוכלו לקנות שרוולים לפינוי פסולת או לשכור אותם ובכך לזכות ליתרון משמעותי. הן במידה ומדובר בפרויקט קצר ואין לכם צורך בשרוולים לתקופה ארוכה, והן אם בפרויקט ארוך, אנחנו הכתובת המתאימה. ברצונכם לשמוע עוד על שרוולים לפינוי פסולת או לקבל הצעת מחיר?

    צרו אתנו קשר בטלפון 054-7463668 ואני נשמח !!!לספק לכם את כל הפרטים הנחוצים.

    Scroll to Top