איך מתקינים שרוול פינוי פסולת בניין לשימוש ראשוני?

השאירו פניה לייעוץ , קבלת הצעת מחיר , מידע ופרטים נוספים

    במהלך שיפוץ של בניינים או בתים בין אם זה אדם פרטי או חברה ציבורית,באופן טבעי במהלך תהליך השיפוץ נערמת כמות גדולה של פסולת בניין ופסולת ברזל.לכן הקבלן האחראי על הבנייה באתר מחויב בשרוול לפינוי פסולת הבניין אחרת הוא עלול להיקנס.מרכיבי פסולת הבניין הינם בטון(חומר בנייה בו נעשה שימוש רב),אספלט וכן חומרי החפירה כגון עפר וסלעים טבעיים.בנוסף יימצאו מתכות ובמיוחד ברזל בשל הבטון המזויין הנדרש בבניין כגון בבניית חדרי ממ”ד.פסולת נוספת שיכולה להיות באתרי הבניין הינם הניילון והקלקר.

    כעת לאחר שהבנו את חשיבות שרוול לפינוי פסולת בניין,ישנם מספרים דברים הכרחיים שצריכים להיעשות לפני התקנת השרוול לפינוי פסולת בניין.

    אל אתר הבנייה חובה להגיע עם ציוד מגן תקני,נעלי עבודה,רתמות בטיחות מכנס עבודה ארוך,קסדה ולהצטייד באישור תקף לעבודה בגובה.

    בנוסף לכך תצטרכו לעבור שיחה עם מנהל אתר הבנייה על מנת להבין ממנו את העבודה בצורה הטובה ביותר ואת דרשותיו ולעבור הדרכה ע"י קצין הבטיחות באתר על מנת להבין וללמוד את נהלי הבטיחות באתר.

    על מנת להתקין שרוול לפינוי פסולת בניין לשימוש ראשוני ישנם מספר שלבים.

    לפני הכל הדבר הראשון שתצטרכו לעשות הוא לחבר את מתקני העיגון לבניין עליו אתם עובדים,חשוב מאוד להקפיד בשלב זה לשים מתקן עיגון בכל2קומות.בעיקר כאמצעי בטיחות שיעזור לחלק את העומס על השרוול בצורה נכונה ובטיחותית.וגם מטעמי נוחות העבודה בשלבי התקנת השרוול כמו הרכבה,פירוק ותיקון.

    בשלב השני של התקנת השרוול עליכם לפרוס את השרוול על הקרקע ולחבר את השרוול בעזרת שרשראות ברזל המתאימות לכך.את חלקו העליון של השרוול מחברים אל מוט ההרמה.

    בשלב השלישי תצטרכו ליצור קשר עם הצוות העובד שנמצא בקומות בתוך הבניין.

    חשוב מאוד להיות מסונכרנים בעת הזאת ולהיות בקשר רציף עם מפעיל המנוף.המנוף מתחבר למוט ההרמה באמצעות שקע חזק ומניף את השרוול.תהליך זה מתרחש עד שהמנוף מגיע לקומה הרצויה,כאשר השרוול מגיע לקומה הרצויה ונמצא צמוד למתקן העיגון מתקין השרוול מחבר את השרוול למתקן בעזרת שרשראות הברזל.השרוול מתחבר למתקן הברזל באמצעות שרשראות ברזל בעובי6מ"מ ובכך השרוול עומד בצורה מעוגנת חזקה ובטוחה לעבודה.

    Scroll to Top