שירותי שרוולים לפינוי פסולת בתל אביב

השאירו פניה לייעוץ , קבלת הצעת מחיר , מידע ופרטים נוספים

    אם אתם בדרך לשיפוץ דעו לכם כי השלכת פסולת בניין תעלה לכם ביוקר. הזמינו בהקדם האפשרי שרוולים לפינוי פסולת בתל אביב מחברת הוד שרוולים ושימרו על איכות הסביבה.

    בעיר תל אביב מתרחבת מגמה של תוכניות תמ"א 38 באזורים בהם לא ניתן למצוא דירה פנויה ויש מתעניינים רבים המוכנים להשקיע כסף לטובת תוכניות תמ"א 38 ולבנות את ביתם החדש על גג הבניין.

    יישום תוכניות תמ"א 38 מתרחש בעיקר באזור הכי מבוקש בתל אביב הלא הוא שכונת נורדיה בעבר, שכונה שנקראת היום דיזנגוף סנטר. ברבים מהבניינים נראה תהליך של תמ"א 38 כאשר מן הגג משתלשלים שרוולים לפינוי פסולת. שרוולים לפינוי פסולת בתל אביב הם ממש הכרחיים על מנת שחלילה הפסולת לא תושלך לרחוב ואזי יחויבו הקבלן וחברת הבנייה בקנסות כבדים.

    תוכן העניינים

    הילדים עזבו את הבית הגיע הזמן לשפץ

    שרוולים לפינוי פסולת בתל אביב אפשר למצוא גם בדירות שעוברות שיפוץ. אם פעם היו קבלני השיפוצים מורידים ידנית את פסולת הבניין הכבדה, היום הם יכולים לחסוך זמן ועלויות ולהבטיח כי כל הפסולת (שלעיתים מכילה חומרים מסוכנים כמו למשל אסבסט), תגיע ישר למכולה, המקום אליו בדרך כלל מתחברים שרוולים לפינוי פסולת בתל אביב.

    אנשים רבים בוחרים לשפץ את הדירות שלהם כשנסיבות חייהם משתנות. למשל אישה שחלמה כל חייה על מטבח גדול יכולה עכשיו כאשר הילדים עזבו את הבית להרחיב את המטבח על חשבון חדר של אחד הילדים, או על פתיחת מרפסת יותר גדולה, חלונות אל הנוף וכדומה. שיפוצים כמו אלה כמובן מייצרים פסולת בניין שכדי להוריד אותה אל המכולה ולפנות אותה לאתרי פסולת מורשים ולשם כך יש צורך בחברה המספקת שרוולים לפינוי פסולת בתל אביב.

    אופנת השיפוצים

    גם בנושא של שיפוצים יש טרנדים. יש פתאום איזו מגמה של חלונות גדולים, אמבטיה גדולה וכולי וכל אלה מחייבים שיפוץ. יש אנשים שמשפצים את כל הבית כי יש בו כבר בלאי מצטבר – המשקופים התיישנו, התריסים מתפוררים, הקירות דורשים צבע ותיקונים ואז הם מחליטים לעשות שיפוץ כללי, כי אם כבר אז כבר, אם כבר עושים שיפוץ אז כדאי כבר לעשות אוברול על כל הבית.

    הרבה אנשים עושים שיפוצים וזקוקים לשרוולים לפינוי פסולת בתל אביב גם בגלל שהם רכשו רהיטים חדשים ואלה דורשים מרחב יותר גדול או שהם רוצים לשבור את קירות המרפסת ולחבר את השטח הפתוח לחדר האירוח המרכזי (כי הם מארחים הרבה), ולכן אפשר לומר ששיפוצים נעשים לפי ההתנהלות והדרישות של כל בית. גם בצפון תל אביב שם ישנם הרבה מאוד בתים פרטיים השוכרים את שירותיהן של חברות שרוולים לפינוי פסולת בתל אביב, משום שהם עוברים שיפוצים מאסיביים.

    הוד שרוולים – שרוולים לפינוי פסולת בתל אביב

    דירות רבות בתל אביב שוכנות בבניינים ישנים ושיפוצים נעשים לעיתים קרובות לצורך החלפת תשתית החשמל וצנרת המים, בניית תעלות למיזוג אוויר ועוד. לכן אם גם אתם משפצים וזקוקים לחברת המעניקה שירותים של שרוולים לפינוי פסולת בתל אביב, אנחנו בהוד שרוולים הכתובת שלכם. אנו מייצרים ומייבאים שרוולים לפינוי פסולת כך שנוכל לעמוד בכל דרישה.צרו אתנו קשר, ספרו לנו מה הצורך שלכם בדיוק ותוכלו לפנות פסולת בניין בקלות וביעילות!


    השכרת לפינוי פסולת מחיר

    מחירון 2022 המעודכן להשכרת שרוולים לפינוי פסולת מחיר, מתעדכן מידי שנה לפי מספר חברות שמספקות את השירות הזה למגוון אתרי בניה ולענפים שונים בתעשייה כולה. כידוע, הפתרון האידיאלי והיעיל ביותר לפינוי הפסולת בזמן שיפוצים במבנה גבוה הינו באמצעות השכרת שרוולים לפינוי פסולת. השרוולים יהוו אמצעי חיוני ונוח, בטוח ויעיל עבור חברות וקבלנים בכל ענף הבנייה, וכדאי מאוד להציב אותם כבר בשלב הראשוני של הבנייה במקביל להתייעצות מקצועית עם החברה שעוסקת בפינוי הפסולת. השכרת שרוולים לפינוי פסולת מחירם יהיה תלוי בכמה גורמים כמו סוג ואיכות השרוול, זמן ההשכרה הנדרש,  הגובה של המבנה, מספר היחידות הדרושות וכולי, כשטווח המחירים יכול לנוע בין לאלף חמש מאות ₪ לאלפיים ₪ להשכרת שרוול למשך שבוע ימים.


    מה כולל המחיר של השכרת שרוולים לפינוי פסולת?

    המחיר כולל את ההתקנה של אותו שרוול למבנה וגם את הפירוק שלו בתום הפעולה וכן תעריף ההשכרה עבור כל קומה נוספת ילווה בתוספת תשלום בממוצע של 200 ₪. בדרך כלל ניתן לשכור שרוולים מתוצרת הארץ או מתוצרת חוץ, כשהשרוולים מחו"ל נחשבים ליותר יקרים אך לא תמיד הם יותר איכותיים ממה שמיוצר כאן בארץ.  


    מחיר השכרת ציוד נלווה לפינוי פסולת

    פינוי פסולת הבנייה יכול לכלול גם שירות של עוד מוצר נלווה כמו מכולה שמיועדת לפינוי פסולת, ברזנט שמכסה את המכולה מכל הפסולת שנערמה, השכרה של טרקטור וגם הובלה של הפסולת שהצטברה לאתר מורשה. תעריף ההשכרה של המכולה לפינוי פסולת יהיה מותנה בגודל ובמשך הזמן שבו היא מושכרת וינוע בטווח של – 1000 ₪ למכולה בגודל 7 קוב לאלפיים חמש מאות ₪ ויותר עבור השכרה של מכולה של 24 קוב לשבוע, כשהשירות כולל גם הובלה ופינוי. תעריף השכרה של טרקטור כולל נהג לצורך פינוי הפסולת ויכול להגיע ל- 2000 ₪ עבור יום עבודה או לחלופין ל- 300 ₪ לשעת עבודה ואפילו יותר. 


    היתרונות בהשכרת שרוולים לפינוי פסולת

    נוסף לכך, השרוולים של חברת הוד שרוולים יספקו מענה מושלם גם מהפן הכלכלי, השימוש בהם לצורך פינוי פסולת בניין מספק מגוון רחב של יתרונות כמו סביבה של עבודה נקייה בצורה מידית בהיעדר המתנה ובלי מפגעים סביבתיים או תברואתיים. הפינוי המהיר של הפסולת יאפשר גם שמירה על סביבת עבודה סטרילית, באופן שמונע התפזרות האבק שנוצר בעקבות הפסולת וצמצום הסיכון למחלות ריאה או פציעה מחומרים חדים, בטון, עץ ומתכת שבהם נעשה שימוש בתהליך הבנייה.

    בנוסף, בפסולת הבנייה יש בה גם חומרים ורעלים שנותרים על הקרקע בשטח האתר שיכולים להוביל להתפרקות ולחדירה ישירה למקורות מים וכך למעשה לסכן את בריאותם של הציבור.

    נדגיש כי במרוצת השנים הוכנסו לחוק הישראלי מגוון תקנות שמתייחסות לכל ההתנהלות עם פינוי הפסולת, תוך נקיטה באמצעים הכי מחמירים מול אלו שלא אוכפים את כלל התקנות הללו.

    Scroll to Top